“NebimExtra versiyon güncelleme, bakım ve destek anlaşması” sayesinde, lisansladığınız Nebim V3 yazılımının güncel versiyonlarını elde edin, isteklerinize ve sorularınıza Internet üzerinden ya da firmanızda birebir destek alın ve Nebim V3 sayesinde elde ettiğiniz verimliliği artırarak rekabette bir adım önde kalın.

Nebim V3’ün Yeni Versiyonları ve Güncellemeleriyle Verim ve Karlılıkta Süreklilik Kazanın

NebimExtra anlaşması kapsamında, ilave bir lisans ücreti ödemeden, daha önce lisansladığınız Nebim V3 uygulamalarının ortalama yılda iki kez yayınlanan versiyonlarına ve gerek oldukça yayınlanan güncellemelerine (Hotfix) erişin. Bu sayede:

  • Güncellenen mevzuata uygun bir yazılım altyapısı ile çalışmaya devam edin.
  • Nebim'in yaptığı Ar-Ge çalışmalarından ve devamlı gelişen sektörel bilgi birikiminden faydalanarak lisansladığınız Nebim V3 uygulamalarına eklediği yeni özellikleri kullanıma alın.
  • Yeni iş süreçlerinizi çeviklikle uygulayabileceğiniz ve Nebim'den ileride lisanslamayı düşünebileceğiniz yeni Nebim V3 uygulamalarını hızla kullanıma alabileceğiniz güncel bir yazılım altyapısı üzerinde çalışmaya devam edin.

Nebim V3’e Yeni Eklenen ve Zenginleştirilen Standart Raporları Kendi Nebim V3’ünüze Ekleyerek İş Süreçlerinizi Daha İyi Ölçün

Nebim’in standart Nebim V3 rapor tasarımlarında ve sorgularında yaptığı içerik ve performans optimizasyonlarını ve geliştirdiği yeni rapor tasarımlarını, yeni Nebim V3 versiyonlarının yayınlanmalarını beklemeden, NebimExtra Web sitesinden indirip kendi Nebim V3 ortamınıza yükleyerek hemen kullanıma alın ve kendi Nebim V3’ünüzdeki verinizi kullanıcılarınıza en hızlı ve optimal formatlarda sunun.

NebimExtra Web Sitesi ve Çağrı Merkezi Üzerinden İsteklerinize Hızlı Çözüm Alın

Lisansladığınız Nebim V3 uygulamalarını kullanırken karşılaşabileceğiniz olası yazılım hatalarını ve rapor ya da yazılım geliştirme isteklerinizi, Nebim'in size atayacağı NebimExtra hesabını kullanarak Internet üzerinden Nebim'e bildirin.

NebimExtra Web sitesinde kayıt altına alacağınız hata ve istek bildirimlerinizi takip ederken:

  • Hata bildirimlerinizde hataların ciddiyet seviyelerini, istek bildirimlerinizde ise isteklerinizin öncelik seviyelerini belirleyerek Nebim destek ekibine; NebimExtra'da belirteceğiniz önem derecelerine göre, öncelikle hangi istekleriniz üzerinde çalışılmasını tercih ettiğiniz ile ilgili yönlendirme yapın.
  • Daha önceden açmış olduğunuz hata ve istek bildirimlerinizi (case'lerinizi) listeleyerek case'lerinizin kimlerin takibinde olduklarını, ciddiyet veya önem derecelerini ve güncel durumları gibi bilgileri sorgulayın, esnek filtreleme ve "full text search" özellikleri sayesinde aradığınız case'leri kolaylıkla bulun.
  • Nebim tarafından size tahsis edilecek “NebimExtra Yöneticisi” kullanıcı hesabı sayesinde, NebimExtra Web sitesinde kendi NebimExtra kullanıcılarınızı açın. Bu sayede, yetkilendireceğiniz kullanıcılarınızın sorularını ve isteklerini kayıt altına alabilmelerini ve kullanıcılarınızın isteklerinin gerçekleşmesi konusundaki güncel durumu devamlı izleyebilmelerini sağlayın.
  • Kullanıcılarınızın isteklerini "izlemeye" alarak, Nebim tarafından gönderilecek otomatik bilgi e-mail'leri ile gelişmelerden haberdar olmalarını sağlayın.
  • Kullanıcılarınızın isteklerini kendi "favorilerine" alarak, öncelikli isteklerini kolaylıkla filtre edebilmelerini mümkün kılın.
  • Kullanıcılarınızın isteklerini daha net bir şekilde anlamak, yorumlamak ve direkt iletişim kurmak için gerektiği takdirde Nebim destek ekibi ile internet üzerinden toplantılar gerçekleştirin. Ekran görüntülerinizi, iş süreçlerinizi, sistem konfigürasyonlarınızı Web üzerinden paylaşarak Nebim destek ekipleri ile verimli bir diyalog kurun. Gerekirse Nebim destek ekibinin sisteminize izniniz dahilinde uzaktan bağlanmasını sağlayarak, çözüm geliştirme sürecini hızlandırın.
  • Nebim'in geliştirdiği çözümleri devreye aldıktan sonra, isteğinizin yerine getirilmesi ile ilgili memnuniyetinizi puanlayın. Bu sayede, Nebim olarak daha sonra değerlendireceğimiz bu puanlama ile hizmet kalitemizi en üst seviyeye çıkarmamıza yardımcı olun.

Nebim Destek Danışmanlarından Firmanızda Birebir Destek Alın

Uzaktan destek ile çözülemeyen acil sorunlarda, Nebim veya Nebim Çözüm Ortağı Destek Danışmanlarından kendi iş yerinizde birebir destek alarak sorunun kısa sürede çözülmesini sağlayın.

Yerinde destek kapsamında:

  • İndirim kampanyası uygulamaları, anneler günü ya da bayramlar gibi özel günler için SMS ve kampanya hazırlama işlemleri, sayım farklarının yorumlanması, yıl sonu işlemleri, yeni veri tabanı açma işlemleri, etiket ya da rapor tasarımı çalışmaları ve buna benzer birçok süreçte Nebim veya Nebim Çözüm Ortağı Destek Danışmanlarının firmanızda yerinde destek vermelerini isteyerek, beklediğiniz çözümün hızlı ve doğru geliştirilmesini sağlayın.
  • Kullandığınız Nebim V3 yazılımının yeni versiyonları ile gelen yeniliklerden en hızlı nasıl verim alabileceğinizi, sizin iş süreçlerinizi ve sistem konfigürasyonunuzu en iyi bilen destek danışmanlarından firmanızda birebir dinleyerek, yazılımdan elde ettiğiniz verimliliği artırın.
  • Yerinde servis isteklerinizi NebimExtra Web hesabınız üzerinden yöneterek, firmanızda gerçekleşen servislerde Nebim veya Nebim Çözüm Ortağı Destek Danışmanları tarafından uygulanan çalışmalara işlem bazında puan verin ve size sunduğumuz hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmamıza yardımcı olun.
  • Aldığınız servislerin sayılarını, tarihlerini, gerçekleştirilen işlemlerin detaylarını ve kullanıcılarınızın verecekleri memnuniyet puanlarını raporlayarak ölçün.

Nebim Verimlilik Çalışmaları ile Yazılımınızdan Elde Ettiğiniz Kazanımları Artırın

Nebim V3 uzmanlarının sizin anahtar kullanıcılarınız ile birlikte firmanızda gerçekleştirecekleri, Nebim tarafından hazırlanan standart anket sorularına dayalı “Nebim Verimlilik Çalışmaları” sayesinde:

  • Kullandığınız Nebim V3 uygulamalarından elde ettiğiniz verimin rakamlarla ölçülmesini ve potansiyel verim ile karşılaştırılarak size raporlanmasını sağlayın.
  • Kullandığınız uygulamalar ile ilgili süreç optimizasyonu, rapor geliştirme veya kullanıcı eğitimi ihtiyaçlarınızı belirleyin
  • Nebim V3 kullanıcılarının programları hangi ölçüde ne kadar verimli kullandıklarını, neleri yapamadıklarını ve neleri yapmak istediklerini tespit ederek, Nebim ile birlikte, varsa kullanıcılarınızın hatalarını düzeltmeye ve eksiklikleri zamanında gidermeye yönelik adımlar atılmasını planlayın.

Nebim Verimlilik Ölçümünü takip edecek verimlilik artırıcı çalışmalarını projelendirerek, elde edeceğiniz yeni kazanımları ve sağlanacak verim artışını, daha sonra tekrarlanacak verimlilik ölçümleriyle takip edin

Nebim’in “Uzaktan Eğitim Sitesi” Nebim Akademi’de Yayınladığı Eğitsel Videoları İzleyerek Kullanıcı Verimliliğinizi Artırın


Kullanmakta olduğunuz NebimExtra Web sitesi kullanıcı hesaplarınız ile erişeceğiniz “Nebim Akademi” sayesinde;

  • Kullanıcılarınızın, Nebim V3 uygulamaları ve yeni versiyonları ile ilgili eğitsel videolara ve e-eğitimlere erişmelerini sağlayın.
  • Kullanıcılarınızın istedikleri konularda kendilerini eğitip geliştirebilmelerini destekleyin.
  • Kullanıcılarınızın Nebim V3’ten elde edebilecekleri potansiyel verimliliğe ulaşmalarını teşvik edin.

Nebim Akademi'ye; masaüstünüzdeki Web tarayıcınız ile http://akademi.nebim.com.tr adresinden veya Apple App Store ve Google Play’de yayınlanan Nebim Akademi uygulaması üzerinden erişin.

Demo Talebi

Nebim V3 hakkında daha fazla bilgi almak ve Nebim V3 demolarını izlemek üzere ziyaret edilmek için demo talebinde bulunun.