Sabah Gazetesi, İş Analitiği ve İş Zekası Dosyası

Nebim V3 İş Zekası ile daha etkin veri analizi yapın

Türkiye'nin önde gelen perakendeci, toptancı ve üreticilerinin kullandıkları Nebim V3 ERP yazılımını geliştiren Nebim, kendi sektörel deneyimini katarak geliştirdiği "Nebim V3 İş Zekası" uygulamaları sayesinde firmalara; Nebim V3 ERP'lerindeki verileri yüksek performans ile raporlayıp analiz edebilecekleri, sektörlerine özel Dashboard'lar ve raporlar içeren hazır bir iş zekası çözümünü, sadece günler sürecek kısa bir uyarlama projesi sonrasında canlı kullanıma alabilmelerini sağlıyor.

Nebim V3 İş Zekası sayesinde kullanıcılar; geleneksel raporlama uygulamalarında olduğu gibi geçmiş dönem verilerinin raporlanmasının yanı sıra, Nebim V3'ün geçen yıl karşılaştırmaları ve takvim kaydırmaları gibi detayları da kullanarak hesapladığı, mağazaların ay sonunda hangi cirolara ulaşacakları ile ilgili "tahminleri" de raporlayabiliyor ve satış bütçesine göre geride kalacağı tahmin edilen mağazalara vaktinde müdahale etme imkanını elde edebiliyorlar.

Kullanıcılar; Nebim V3'lerindeki verilerin geçen yıl/bu yıl/hedef değişim yüzdelerini istedikleri filtrelerle ve Nebim V3 ERP'deki hiyerarşi yapıları ile uyumlu bir şekilde istedikleri kırılımlarda raporlayabiliyor, analizlerine en kümülatif değerlerden başlayıp en detay verilere anında inebiliyorlar.

Perakende müdürleri; ciro, brüt marj, ortalama satış fiyatı, satış miktarı, metrekare gibi değerlerin ilişkilerini raporlayabiliyor, mağaza bilgilerini haritalar üzerinde görebiliyor, mağazalara giriş yapan günlük ziyaretçi sayılarını, giriş sayıları ile ilişkilendirilmiş ciro/fatura sayısı/sepet derinliği gibi değerlerin geçen yıl ile karşılaştırmalarını analiz edebiliyor ve bu sayede mağazaların metrekare verimliliklerini ve marka verimliliğini ölçebiliyorlar.

Satış verilerini perakende, franchise, konsinye, ihracat, toptan, e-ticaret gibi farklı satış kanalları bazında raporlayabiliyor, analizlerde mağaza detayına inebiliyor, farklı satış kanallarını veya mağazaları birbirleri ile karşılaştırarak birbirlerine kıyasla iyi ya da kötü satış lokasyonlarını kolaylıkla belirleyebiliyorlar. Mağazaları analiz ederken birebir (Like for Like) mağazaları, açılması veya kapanması planlanan mağazalarını ve tadilatta bulunan mağazaları ayrı ayrı değerlendirerek en iyi/en kötü satış yapan mağazaları belirleyebiliyorlar ve perakende satış kanalının haftalık, aylık ve yıllık gerçek büyümesini ölçebiliyorlar. Mağaza müdürlerine sadece kendi mağazalarının verilerine erişebilecekleri Dashboard'lar sunabiliyorlar.

Ürün yöneticileri; ürünlerin haftalık satış, stok, brüt marj, Markup, GMROI, stok devir hızı, ROS (Rate of Sale) değişimlerini trend analizlerinden yararlanarak ölçebiliyor, marka, kategori ya da ürün bazında karşılaştırmalar yapabiliyor, sezon başında belirledikleri hedeflere göre ürün kategori performanslarınızı raporlayabiliyor ve ürün karlılığını takip ederek nereye daha çok yatırım yapacaklarını belirleyebiliyorlar.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.