Panço

PANÇO Yönetim Kurulu Başkanı Hayri Levi: 

“Nebim V3 sayesinde iş süreçlerimiz hızlandı, zaman ve maliyet avantajı sağladık.”

ERP seçimi sonrası süreç; proje yöneticilerinin ve anahtar kullanıcıların bilgilendirilmesi ve firma içindeki işleyişin danışmanlara aktarılmasıyla başladı. Gerçekleşen toplantılar sonrası, işleyiş içerisinde Panço olarak kurumsal kimliğimize uygun senaryolar değerlendirilip kurgulandı. Firma bünyemizde üretim, perakende, finans ve muhasebe departmanlarında çalışan tüm personelin çalışmaları aynı sistem içinde tasarlandı. Tüm bu adaptasyon sürecinin amacı iyi bir alt yapı oluşturarak firmanın verimliliğini arttırmaktı. Bu süreç içerisinde bizleri Nebim çözümleri ile tanıştıran Nebim Gold Çözüm Ortağı Turkuaz Yazılım çözüm odaklı yaklaşımı ile her zaman yanımızda oldu.

1978 yılında başlayan PANÇO markasını tanıtır mısınız?

Panço Çocuk Giyim olarak 1978 yılından bu yana, sadece çocuk alanında faaliyet gösteriyoruz. Sektöre bakıldığında bu süre oldukça önemli bir süre. İlk günden bu yana, vazgeçmediğimiz en önemli motto ise; kaliteli ve sağlıklı üretim oldu ve bu mottoyu bir çocuğun ne istediğini, ne isteyeceğini veya istemeyeceğini çok iyi analiz edip ürünlerimize yansıttığımızı düşünüyoruz. Sektörde yıllardır var oluşumuzun, ilettiğimiz bu kilit noktalardaki hassasiyetimizin yansıması olduğuna inanıyoruz. 2016 yılının henüz ilk yarısını toplamda 114 mağaza ile tamamlamışken, bu gelişim ivmesini artık yurt dışında da var olan mağazalarımız ile birlikte sürdürmek ve 2016 yılını yurt dışı tarafında, 5 adet mağaza hedefimiz ile toplamda 120 adet mağaza sayısını geride bırakmak, birincil hedefimiz olmuştur. Bu noktada hem üretim tarafı, hem merkez/mağaza tarafındaki büyüme hacmimiz ile bu büyümeyi kontrol süreçlerimizin aynı paralellikte gelişim göstermesi ilk isteğimiz ve kaçınılmaz gerekliliğimiz olmuş durumdadır. Bu süreçlerin daha kolay ve takip edilmesi için de Nebim V3 programına geçiş sürecimiz başlamıştır.

Nebim V3 ERP’ye geçiş sürecinizden bahseder misiniz?

ERP seçimi sonrası süreç; proje yöneticilerinin ve anahtar kullanıcıların bilgilendirilmesi ve firma içindeki işleyişin danışmanlara aktarılmasıyla başladı. Gerçekleşen toplantılar sonrası, işleyiş içerisinde Panço olarak kurumsal kimliğimize uygun senaryolar değerlendirilip kurgulandı. Firma bünyemizde üretim, perakende, finans ve muhasebe departmanlarında çalışan tüm personelin çalışmaları aynı sistem içinde tasarlandı. Tüm bu adaptasyon sürecinin amacı iyi bir alt yapı oluşturarak firmanın verimliliğini arttırmaktı. Bu süreç içerisinde bizleri Nebim çözümleri ile tanıştıran Nebim Gold Çözüm Ortağı Turkuaz Yazılım çözüm odaklı yaklaşımı ile her zaman yanımızda oldu.

Nebim V3 ile iş süreçlerinizde ne gibi yenilikler oldu? Faydalardan bahseder misiniz?

Nebim V3 ile birlikte bizler için önemli olan kampanya süreçlerini daha esnek olarak yönetmeye başladık. Kampanya tanımlama menülerinin kullanımının kolay olması, istediğimiz sayıda farklı kampanyayı kolaylıkla tanımlayarak tek onayla mağazalarımızda geçerli olabilmesi sağlayabilir hale geldik. Öte yandan ürün kartlarının hızlı bir şekilde açılabiliyor olması zamandan tasarruf etmemizi sağlarken anlık stok takibiyle de tüm mağazalarımızı kontrol altında tutabilir ve anlık kararlar verebilir duruma geldik ve bu sayede verimliliğimizi ciddi oranda artırdık.

Nebim V3’ün süreçlerimize sağladığı bir başka fayda ise Veri Ambarı raporlamaları ile detaylı ve bize özel raporlar alabilmemizdir. Farklı kriterlerde, belirlenen ihtiyaçlarımıza özel ve istediğimiz detayda raporları hızla alabiliyoruz. Bu raporlara dayalı olarak aldığımız sonuçlar sayesinde doğru karar alabilme ve plan yapabilme şansını yakaladık.

Üretim süreçlerimizde de Nebim V3’den olabildiğince faydalanmaktayız. Nebim V3 üretim uygulamaları sayesinde pek çok süreçte maliyet avantajı sağladık. 

Büyümesini her geçen yıl sürdüren bir firma olarak Nebim sayesinde iş süreçlerimizde verimlilik ve hız sağladık. Bunun yanı sıra pek çok süreçte zamandan ve iş gücünden tasarruf ettik.

e-Dönüşüm sürecini değerlendirebilir misiniz?

2016 yılı başlangıcından itibaren firmamızda e-Arşiv ile başlayan e-Dönüşüm süreci, Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz (YN ÖKC)’ların kullanımı ile devam ediyor. Pek çok ayağı olan ve yabancı olduğumuz bu süreçte Nebim’in sürece önceden hazırlıklı olması ve ilgili entegrasyonları gerçekleştirmiş olması bizler için büyük avantaj sağladı.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.