Nebimin Yeni Destek Sistemi NebimExtra Kullanıma Hazırlanıyor,11.03.2013

Nebim, yazılımlarının versiyon güncellemelerini ve destek hizmetlerini içeren “NebimExtra” sayesinde kullanıcılarına daha hızlı ve daha kaliteli destek sunmaya hazırlanıyor. 

1 Nisan 2013’te kullanıma alınması planlanan NebimExtra sayesinde Nebim kullanıcıları; lisanslanan Nebim V3 ve Winner yazılımlarının güncel versiyonlarını elde edecek, istek ve sorularına İnternet üzerinden, telefon ile ya da firmalarında birebir destek alacak ve bu sayede Nebim yazılımlarından elde ettikleri verimliliği artırarak yeni iş süreçlerini çeviklikle hayata geçirebileceklerdir. 

Lisanslanan Nebim yazılımlarının sürümlerine ve anlaşmalı firmaların seçecekleri servis seviyelerine göre farklı NebimExtra anlaşma çeşitleri sunulmaktadır. NebimExtra anlaşması yapan firmalar, anlaşma çeşidine göre;
•Lisanslanan yazılımlarının yeni versiyonlarına erişebilecekler,
•İnternet ve çağrı merkezi üzerinden destek alabilecekler,
•Destek danışmanlarından firmalarında birebir destek alabilecekler,
•Nebim Verimlilik Ölçümü hizmeti sayesinde yazılımlarından aldıkları verimi ölçebilecek ve verim artırıcı çalışmalar planlayabilecekler,
•Nebim Temel Kullanıcı Eğitimine ücretsiz katılabileceklerdir.

Nebim’in önceden sunduğu versiyon güncelleme ve destek sistemi olan Winextra’yı kullanan ve yazılım uyarlama projeleri devam etmekte olan firmalar,  almakta oldukları destek hizmetine ve versiyon güncellemelerine NebimExtra kullanıma alındıktan sonra NebimExtra üzerinden erişmeye devam edeceklerdir.
NebimExtra anlaşmalı firmaların İnternet üzerinden destek almak için kullanacakları portalin Winextra portaline kıyasla sunduğu yeni özelliklerden öne çıkanlar aşağıda belirtilmiştir:

•NebimExtra anlaşmalı firmaların kendi firmalarındaki kullanıcıları açarak yetkilendirebilmeleri,
•Destek ekibine öncelikle hangi istekler üzerinde çalışılmasını tercih ettikleri konusunda bilgi verebilmeleri,
•Kullanıcıların isteklerini kendi “favorilerine” alarak öncelikli isteklerini kolaylıkla filtre edebilmeleri,
•Kullanıcıların isteklerinin beklenen bitiş tarihlerini talep edebilmeleri,
•Kullanıcıların isteklerini “izlemeye” alarak Nebim tarafından gönderilecek otomatik bilgi e-mail’leri ile gelişmelerden haberdar olmaları,
•İşyerinde servis taleplerinin daha pratik bir şekilde yönetilebilmesi ve gerçekleşen servislerin işlem bazında puanlanabilmesi.

Daha fazla bilgi için:
Winextra anlaşmalı firmalar ve yazılım uyarlama projeleri kapsamında Winextra’yı kullanmakta olan firmalar için NebimExtra tanıtım Webcast’leri gerçekleştirilecektir. Webcast davetiyeleri ayrıca iletilecektir. NebimExtra kullanıcıları NebimExtra kullanıma alındıktan sonra NebimExtra Portali’nde “NebimExtra Kullanıcı Kılavuzu”nu indirerek ve tanıtıcı videoları izleyerek NebimExtra Portali’ni en verimli şekilde nasıl kullanacakları hakkında detaylı bilgi alabileceklerdir.


NebimExtra hakkında daha fazla bilgi almak için www.nebim.com.tr/nebimextra adresini ziyaret ederek “NebimExtra Broşürünü” ve “NebimExtra Hakkında Sıkça Sorulan Soruları” indirebilir, ya da Müşteri Temsilciniz veya Destek Danışmanınızdan konu ile ilgili bilgi alabilirsiniz.

Demo Talebi

Demo Talepleriniz İçin Formu Doldurun.