Satın alımlarınızı, satışlarınızı, brüt marjlarınızı ve envanterinizi planlayarak, sezonluk bütçelerinizi ERP'niz ile entegre ederek kolaylıkla hazırlayın.

Hazırlık

Normalizasyon ve takvim kaydırma çalışmaları ile, tüm satış kanalları LFL, birebir (like for like) hale getirerek, planlama yapılacak dönem için minimum sapmalı veri oluşturabilirsiniz.

Hazırlık aşaması ile;

  • Planlanacak Dönemin Belirlenmesi (Ayarlar)
  • Sezon Gruplarının Oluşturulması
  • Veri Oluşturma
  • Benzer Mağazaların Belirlenmesi
  • Benzer Ürünlerin Belirlenmesi
  • Veri Düzeltme
  • Normalizasyon
  • Forecast LFL / Forecast Diğer
  • Takvim Kaydırma
  • Tahmin Oluşturma

Kanal Planı

Farklı satış kanalları bazında (yurt içi, yurt dışı, toptan, perakende, bayi, franchise, e-ticaret) haftalık veya aylık olarak indirim planı ve satış bütçesi oluşturabilir, açılacak/kapanacak mağazalarınız için ayrı ayrı planlama yapabilirsiniz.

Kanal planından gelen gerçekleşen ciro hedefleri için sezon bazında satış ağırlıkları girebilir, bu satış ağırlıklarını kategori bazında dağıtabilirsiniz.

Kanal tipi, sezon ve kategori bazında, aylık veya haftalık olarak indirim planı oluşturabilirsiniz.

Kanal Planı ile;

  • Mağaza Ciroları
  • Aylık Gerçekleşen Ciroların Netleştirilmesi
  • Satış Ağırlıklarının Belirlenmesi
  • İndirim Oranlarının Belirlenmesi
  • Aktarım

Kategori Planı

Ürün kategorileri bazında, her bir satış kanalınız için, haftalık veya aylık olarak satış, indirim, brüt marj, Forward Weeks Cover (FWC), Markup, GMROI gibi KPI'lar bazında planlama yapabilirsiniz. Aynı zamanda Open to Buy (OTB)" ile envanter bütçeleri oluşturabilirsiniz.

Kategori Planı ile;

  • Sezon Hedeflerinin Belirlenmesi
  • Aylık / Haftalık Kategori Planı

süreçleri tamamlanır.

Demo Talebi

Nebim V3 hakkında daha fazla bilgi almak ve Nebim V3 demolarını izlemek üzere ziyaret edilmek için demo talebinde bulunun.