Lescon

Lescon İcra Kurulu Üyesi K.Ayhan Erbay:

“e-Dönüşüm sürecini Nebim’in entegre çözümleri ile birlikte kolaylıkla tamamladık.”

Maliyetlerde ciddi tasarruf etmemizi sağlayacak olan e-Dönüşüm sürecinde, Nebim’in bize verdiği yakın destek ile e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv’e hızlı ve başarılı bir şekilde zamanında geçtik. Bu geçiş süreci sonrası devreye giren YN ÖKC geçişi ile birlikte, tüm perakende firmaları için en önemli nokta işbirliği içerisinde oldukları ERP’nin diğer sistemler ile olan entegrasyonu oldu. Bu anlamda; Nebim V3’ün başka sistemler ile kolaylıkla entegre olabilen esnek yapısının avantajlarını Lescon olarak görmüş olduk.

Lider spor giyim markaları arasında yer alan LESCON firmasının hikayesinden bahseder misiniz?

Şirket olarak sektördeki varlığımız 1980'li yıllara dayanmakla birlikte, Lescon'un tarihi 1992 yılında başlar. Lescon olarak sektöre ilk adımımızı spor ayakkabısı üretimi ile attık, sonrasında Lescon'u tanınır ve güvenilir bir marka haline getirecek olan ilk çıkışımızı ise ilk halı saha ayakkabısını üreterek yaptık. Doksanlı yılların sonuna gelindiğinde Lescon spor ayakkabı sektöründe çeşitliliği ve kalitesi ile tercih edilen bir marka haline gelmişti. Takip eden yıllarda, marka misyonumuz gereği, ürün çeşitliliğimize spor giyim ürünlerini ve aksesuarlarını da ekleyerek, spor yapan veya spor giyinen tüketicilerin tüm ihtiyaçlarına kaliteli bir şekilde cevap verebilecek bir marka haline geldik. Bu süreçte, marka olmanın ve çağdaş pazarlama yönteminin olmazsa olmazı olarak mağazalaşma ve bayi ağımızı arttırma faaliyetlerimize ağırlık verdik. Bugün Lescon, Türkiye’de 40 tane konsept mağazası ve tüm Türkiye'ye yayılmış 800'den fazla bayisi ile sektördeki ilk ve tek Türk spor giyim ve ayakkabı markasıdır.

Nebim çözümlerini Lescon’a uygulamaya başlarken belirlediğiniz hedefler nelerdi? Bu hedeflerin neresindesiniz?

Nebim çözümlerini uzun yıllardır kullanmaktayız. Hedeflerimizi şu şekilde sıralayabiliriz; Gelişen ve değişen süreçlere hızla müdahil olmak, tüm fonksiyonel alanları entegre sistem çatısı altında birbirine bağlamak, farklı birimler arası zahmetsiz veri iletişim yeteneğini geliştirmek, verimlilik sağlamak, her aşamayı detaylı bir şekilde merkezden izleme ve analiz edebilmek.

Bu tarz kapsamlı çözüm sistemlerinin tam olarak devreye alınması, kullanıcının sistemin işleyişine adapte olması, şirket içi özel dinamiklerine ERP programının adapte edilebilmesi gibi aşama aşama geçilmesi gereken durumlardan dolayı belirli bir zamana ihtiyaç olduğunu düşünüyoruz. Bu zaman diliminde önemli olan işbirliği içerisinde olduğunuz firmanın çözüm odaklı yaklaşımı ve uzman ekibidir. Lescon olarak kendimizi yolun başında olarak nitelendiriyoruz. Pek çok sürecimizi Nebim V3 ile daha verimli olarak yönetmekteyiz.  

e-Defter, e-Fatura ve e-Arşiv geçişlerinde Nebim ile birlikte yürüttüğünüz süreçten bahseder misiniz?

Kanuni olarak geçmek zorunda olduğumuz e-dönüşüm uygulamaları sürecinde, Nebim ekibi ile birlikte koordineli bir şekilde çalışarak, tüm entegrasyon aşamalarını başarıyla tamamladığımızı söyleyebilirim. Bu süreci başarılı olarak geçirmemizde, olması gereken hazırlıkları önceden tamamlayıp, süreci bizler için kolaylaştıran Nebim’in rolü büyük.  

Maliyetlerde ciddi tasarruf etmemizi sağlayacak olan e-Dönüşüm sürecinde, Nebim’in bize verdiği yakın destek ile e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv’e hızlı ve başarılı bir şekilde zamanında geçtik. Bu geçiş süreci sonrası devreye giren YN ÖKC geçişi ile birlikte, tüm perakende firmaları için en önemli nokta işbirliği içerisinde oldukları ERP’nin diğer sistemler ile olan entegrasyonu oldu. Bu anlamda; Nebim V3’ün başka sistemler ile kolaylıkla entegre olabilen esnek yapısının avantajlarını Lescon olarak görmüş olduk.

2015 yılı Lescon için nasıl bir yıldı? 2016 yılı hedefleriniz nelerdir?

Biz Lescon markası olarak; ekonomik ve sosyo-kültürel değişimleri öngörerek, bu öngörüleri destekleyecek gerekli yatırım planlarını yaparak, her aşamayı hesaplayarak harekete geçiyoruz. Bu bağlamda, 2015 yılını, sektörel, ekonomik gerçekliklere rağmen, planlamış olduğumuz büyüme hedefleri ile tamamlamanın onurunu duyuyoruz.

2016 yılı için, hedeflerimizi daha yukarılara taşıdık. Her geçen gün artan ve hızla büyüyen hedefler koyuyoruz kendimize. Bu hedeflere ulaşabilmek için 2016 yılında, Türkiye’nin tek aktif spor markası olan Lescon’u;  gerek online satış sitemiz www.lescon.com.tr, gerek toptan satış kanalımız, gerekse Türkiye’nin çeşitli illerinde faaliyette olan ve yeni açılışları planlanan mağazalarımız ile daha ulaşılabilir yapmayı planlıyoruz. Şimdiye kadar olan başarı ivmemizi devam ettireceğimize olan inancımız sonsuzdur.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.