Nebim
Nebim e-Haber 2 Aralık 2016
Nebim e-Haber'in bu sayısında:
  • Nebim Planet 2016 - Perakendede Dijital Trendler ve Verimliliği Artırmanın İpuçları, 2 Kasım 2016
  • Perakendede Verimliliği Artırmanın İpuçları
  • Nebim V3 ile Müşteri Sadakat Yönetimi
  • Nebim V3 ile Mali İşlerin Yönetiminde Zamandan Tasarruf
  • Nebim V3 ile İş Süreçlerinde Yeniden Yapılanma ve Hız
  • Ürün Transfer Uygulamalarında Yükselen Performans
  • Kişisel Verilerin Korunması Kanununa Uyum
  • Nebim, Perakende Günleri 2016'da Yerini Aldı, 23 -24 Kasım 2016
  • Nebim Gold Çözüm Ortağı Giltaş 40. SHOEXPO-İzmir Ayakkabı ve Çanta Fuarı'nda Yerini Aldı
Nebim Planet 2016 - Perakendede Dijital Trendler ve Verimliliği Artırmanın İpuçları, 2 Kasım 2016 Nebim Planet 2016 - Perakendede Dijital Trendler ve Verimliliği Artırmanın İpuçları, 2 Kasım 2016

Nebim'in geleneksel Nebim Planet etkinliği bu yıl, 2 Kasım 2016'da Grand Hyatt İstanbul'da Nebim kullanıcıları ve perakende sektöründen yaklaşık 450 kişiyi bir araya getirdi. Etkinlikte perakendede dijital dönüşüm trendleri ve müşteri, ürün ve insan kaynağı yönetiminde Nebim V3 ile verimliliği artırma örnekleri paylaşıldı.

Yazının devamı için tıklayınız.

Perakendede Verimliliği Artırmanın İpuçları Perakendede Verimliliği Artırmanın İpuçları

Nebim'in 2 Kasım 2016'da Grand Hyatt İstanbul'da gerçekleştirdiği Nebim Planet 2016 etkinliğinde konuşan Penti Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo, CEO ve C düzeyindeki yöneticilerle yapılmış araştırma sonuçlarını değerlendirerek katılımcılara sektörün geleceğine dair önemli bilgiler verdi. "Gelişmiş" ülkelerdeki CEO ve C düzeyindeki yöneticiler ağırlıklı olarak büyümeyi tercih ederken Türkiye'de ki CEO ve C düzeyindeki yöneticiler ise daha fazla sorunlarının olduğunu düşündükleri operasyonel verimlilik ve etkinlik konusunda çalışmalar yapmayı tercih ediyorlar.

Yazının devamı için tıklayınız.

Nebim V3 ile Müşteri Sadakat Yönetimi Nebim V3 ile Müşteri Sadakat Yönetimi

Nebim'in 2 Kasım 2016'da Grand Hyatt İstanbul'da gerçekleştirdiği Nebim Planet 2016 etkinliğinin panel bölümünde İpekyol Perakende Direktörü Özlem Çelikkanat yer aldı.Çelikkanat, omni-channel dünyada müşteri yönetimini nasıl gerçekleştirdiklerinden anlattı. Sözlerine İpekyol hakkında kısaca bilgi vererek başlayan Çelikkanat, omni-channel olgusunun önemini örneklerle açıkladı. "Altyapısını Nebim'in sunduğu omni-channel ortamında, lider markalar büyük bir esneklik kazandı. Online alışverişte mağaza stokundan, mağazadan alışverişte ise online stokundan yararlanmak mümkün hale geldi. Satışta verimliliğin sonuçları açıkça yansıdı."

Yazının devamı için tıklayınız.

Nebim V3 ile Mali İşlerin Yönetiminde Zamandan Tasarruf Nebim V3 ile Mali İşlerin Yönetiminde Zamandan Tasarruf

Nebim'in 2 Kasım 2016'da Grand Hyatt İstanbul'da gerçekleştirdiği Nebim Planet 2016 etkinliğinin panel bölümünde BR Mağazacılık Mali İşler Direktörü Ünsal Cömertsever yer aldı. Cömertsever, BR Mağazacılık yapısının devasa boyutlarına rağmen, Nebim V3 ile sağlanan esnekliğin müşteri yönetimindeki avantajlarını aktardı. Ünsal Cömertsever, özellikle Hopi örneğinde olduğu gibi başarılı sadakat programı uygulamalarının perakendeye getirdiği ivmeyi örneklerle açıkladı. Aktarılar verilere göre, Hopi'li müşteri sayısı üç milyonu aştı. Sunumunda yer verdiği video gösterimi, katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi. Boyner çatısı altında, yenilikleri günü gününe takip etmenin bir zorunluluk olduğunu açıklayan konuşmacı, başarılarında Nebim'in rolünü örneklerle ifade etti.

Yazının devamı için tıklayınız

Nebim V3 ile İş Süreçlerinde Yeniden Yapılanma ve Hız Nebim V3 ile İş Süreçlerinde Yeniden Yapılanma ve Hız

Nebim'in 2 Kasım 2016'da Grand Hyatt İstanbul'da gerçekleştirdiği Nebim Planet 2016 etkinliğinin panel bölümünde Yiğit AVM Satış Direktörü Sedat Selçuk yer aldı. Selçuk, perakendede sözleşmeli satış yapan bir kuruluş olarak işlerinin hayli zor olduğunu belirtti. Bu koşullarda süreçleri iyi takip etmenin ne denli hayati önemde olduğunu açıkladı. Selçuk'un paylaştığı bilgilere göre; önceden Nebim Winner kullanan Yiğit Çeyiz, Nebim V3 ile iş süreçlerinin iyileşmesi ve hızlanması anlamında çok büyük aşama kaydetti.

Yazının devamı için tıklayınız.

Ürün Transfer Uygulamalarında Yükselen Performans Ürün Transfer Uygulamalarında Yükselen Performans

Nebim'in 2 Kasım 2016'da Grand Hyatt İstanbul'da gerçekleştirdiği Nebim Planet 2016 etkinliğinin panel bölümünde Deriden Genel Müdürü Yılmaz Yeşilırmak yer aldı. Marka Park ve Deriden adına panele katılan  Yeşilırmak, Nebim V3'ten 200 kullanıcı ile yararlandıklarını belirterek söze girdi. Yeşilırmak'ın verdiği bilgilere göre; önceden manuel olarak yapılan tüm işlemler Nebim V3 sayesinde dijital hale geldi. Transfer uygulamalarında başarı %50-55 seviyesinde iken, Nebim V3 ile firesiz bir başarı seviyesine yükseldi.

Yazının devamı için tıklayınız

Kişisel Verilerin Korunması Kanununa Uyum Kişisel Verilerin Korunması Kanununa Uyum

BTS Partners'dan Merve Gözüküçük, Nebim Planet 2016'da "Kişisel Verilerin Korunması" Kanunu ve bu kanuna uyum sağlanması konusunda yaptığı sunumla, ilgiyle dinlendi. Gözüküçük, kısaca KVK olarak anılan "Kişisel Verilerin Korunması" kavramının ortaya çıkış serüveninden, ilke ve kanun düzeyinde benimsenmesine kadar geçen süreçten, dünyada ve Türkiye'de kazandığı anlamdan bahsetti.

Yazının devamı için tıklayınız

Nebim, Perakende Günleri 2016'da Yerini Aldı, 23 -24 Kasım 2016 Nebim, Perakende Günleri 2016'da Yerini Aldı, 23 -24 Kasım 2016

2001 yılından bu yana Türkiye'deki en büyük iş dünyası organizasyonu olan ve uluslararası alanda da sayılı organizasyonlardan biri olan Perakende Günleri, 23-24 Kasım 2016'da Lütfi Kırdar'da gerçekleşti. Türkiye'nin en prestijli iş dünyası organizasyonu olan Perakende Günleri 2016' da Nebim de sponsor olarak yerini aldı.

Yazının devamı için tıklayınız

Nebim Gold Çözüm Ortağı Giltaş 40. SHOEXPO-İzmir Ayakkabı ve Çanta Fuarı'nda Yerini Aldı Nebim Gold Çözüm Ortağı Giltaş 40. SHOEXPO-İzmir Ayakkabı ve Çanta Fuarı'nda Yerini Aldı

40. SHOEXPO - İzmir Ayakkabı ve Çanta Fuarı, sektörün öncü isimlerini 19 - 22 Ekim 2016 tarihleri arasında, Türkiye'nin en büyük ve modern fuar alanı, Fuar İzmir'de buluşturdu. İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde İZFAŞ tarafından düzenlenen SHOEXPO - İzmir Ayakkabı ve Çanta Fuarı kapılarını 40. kez sektör profesyonellerle bir araya geldi.

Yazının devamı için tıklayınız

Web SayfasıWeb Facebook'tan takip edinFacebook Youtube'tan takip edinYoutube E-mailE-mail Demo Talebinde BulununDemo Talebi

Bu e-postadaki içerikten yararlanabileceklerini düşündüğünüz arkadaşlarınız var mı? Nebim e-Haber'i arkadaşınıza tavsiye edin.

Bu e-postayı size bir arkadaşınız mı iletti? Nebim e-Haber'e kendi e-posta adresiniz ile Üye olun. Nebim e-Haber her ay e-postanıza gelsin. Ayrıca, Nebim'in daha önce göndermiş olduğu Nebim e-Haber'lerin arşivine ulaşmak için tıklayın.

Sorularınız, yorumlarınız, tavsiyeleriniz ve şikayetleriniz için bizimle haberleşin:
nebim@nebim.com.tr +902122750775

Nebim e-Haber'lerin e-postanıza ulaşmalarını garantilemek için; e-postanızı yöneten bilgi işlem yetkililerinize, "nebim@e.nebim.com.tr adresini güvenli göndericiler listesine eklemeleri bilgisini ve 185.11.212.149 IP'sini mail server SMTP gateway'inizdeki white list'e eklemeleri bilgisini" iletebilirsiniz.

Nebim Neyir Bilgisayar Sanayii ve Hizmetleri A.Ş. (0-6300-0348-7100013 )

Bu e-posta; Nebim Neyir Bilgisayar Sanayii ve Hizmetleri A.Ş. tarafından sizi Nebim'in ürünlerinden ve hizmetlerinden haberdar etmek, bilgilendirmek amacı ile gönderilmiş olup size veritabanımızda kayıtlı olduğunuz için gelmektedir. e-posta gönderim veritabanımızdan çıkmak için lütfen tıklayınız.

Copyright © 2015 NEBİM NEYİR BİLGİSAYAR SANAYİİ ve HİZMETLERİ A.Ş. Nebim, Nebim V3, V3, Winner, NebimExtra, WinExtra, Nebim logosu, Nebim V3 logosu, Nebim Winner logosu, NebimExtra logosu ve WinExtra logosu Nebim'in tescilli markalarıdır. Adı geçen diğer şirket, ürün ve hizmet adları başka firmaların ticari markaları olabilir.

Nebim bu e-postayı yalnızca bilgi sağlamak amacıyla sunar ve e-posta içeriğinin hatasız, güncel, güvenilir veya eksiksiz olduğunu taahhüt ve garanti etmez. Bu e-postadaki içerik, teknik kusurlar veya yazım hataları içerebilir. Nebim, e-postanın geç ulaşmasından, bütünlüğünün ve gizliliğinin korunamamasından, virüs içermesinden ve bilgisayar sisteminize verebileceği herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.